آموزش

  • ۰
  • ۰

روش پازلینگ زبان انگلیسی یک روش آموزش زبان است که بر اساس تقویت مهارت‌های شنیداری و تلفظ در زبان انگلیسی تمرکز دارد. این روش توسط سوزان استرانکس در کتابش "پازلینگ زبان انگلیسی" مطرح شده است. پازلینگ به معنای تجمیع قطعات کوچک تشکیل دهنده یک کلمه یا عبارت است و در این روش، زبان انگلیسی مانند یک پازل در نظر گرفته می‌شود که برای یادگیری آن باید قطعات کوچک آن را ترکیب کنیم.

 

در دوره پازلینگ ک یکی از بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی است، تمرینات شنیداری و تلفظ از مهمترین بخش‌ها هستند. در این روش، ابتدا به صورت فعالانه به متن‌ها و مکالمه‌های صوتی گوش می‌دهید و تلاش می‌کنید کلمات و عبارات را با دقت بفهمید. سپس به تمرین تلفظ می‌پردازید و تلاش می‌کنید به درستی کلمات و عبارات را تلفظ کنید.

 

روش پازلینگ شامل مراحل زیر است:

 

1. شنیدن فعالانه: به متن‌ها و مکالمه‌های صوتی در زبان انگلیسی گوش داده و تلاش کنید معنی کلمات و عبارات را به درستی درک کنید.

 

2. تمرین تلفظ: با استفاده از تمرینات تلفظ، کلمات و عبارات را به درستی تلفظ کنید. می‌توانید از فیلم‌ها، پادکست‌ها، ویدیوهای آموزشی و منابع دیگر برای تمرین تلفظ استفاده کنید.

 

3. تمرین مکالمه: با استفاده از نمونه‌های صوتی یا بازی‌های نقش‌آفرینی، تمرین مکالمه را انجام دهید. در این مرحله، تلاش کنید برای استفاده از کلمات و ع

 

باراتی که یاد گرفته‌اید، از زبان انگلیسی در مکالمه خود استفاده کنید.

 

4. تمرین خواندن: به متون مختلف در زبان انگلیسی مانند مقالات، رمان‌ها، وبلاگ‌ها و ... مشغول شوید. خواندن باعث گسترش دایره لغات، بهبود ساختار جملات و درک مطلب بهتر می‌شود.

 

5. تمرین نوشتن: با نوشتن متون و مقالات کوتاه در زبان انگلیسی، تمرین کنید. می‌توانید از سرویس‌های بررسی نوشتاری آنلاین استفاده کنید تا بازخورد دریافت کنید و بهبود یابید.

 

مهمترین نکته در روش پازلینگ، تمرین منظم است. هر روز به مدت کوتاهی برای تمرین شنیداری، تلفظ و سایر مهارت‌ها اختصاص دهید و تداوم را حفظ کنید. همچنین، منابع آموزشی متنوعی را استفاده کنید تا مهارت‌های خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید.

  • ۰۲/۰۲/۲۸
  • mary sh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی