آموزش

۱۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آزمون ایلتس یک ازمون برای سنجش توانایی زبانی افرادی است که دوره آموزش زبان انگلیسی را گذرانده اند. در آزمون آیلتس توانایی‌های شما در بخش های نوشتاری، خوانداری، شنیداری و صحبت کردن در کمتر از ۳ ساعت ارزیابی می‌شود که در این آزمون بخش های لیسنینگ و اسپیکینگ یکسان اما بخش ریدینگ رایتینگ متفاوت است از آنجایی که آزمون آیلتس دو نوع می باشد که عبارتند از آزمون آیلتس آکادمیک و آزمون آیلتس جنرال شما باید در ابتدا نوع آزمون خود را با توجه به هدف خودتان مشخص کنید و دوره آموزش زبان شرکت کنید. در آزمون آیلتس بخشهای خوانداری و شنیداری و نوشتاری در یک روزه بدون هیچ وقفه‌ای برگزار می‌شود اما بخش صحبت کردن را میتوان یک هفته قبل یا بعد از بخش های دیگر انجام داد زمان کل آزمون ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه می باشد. فرمت آزمون شنیداری بخش لیسنینگ دارای ۴ قسمت می باشد که در هر یک فایل صوتی پخش می شود داوطلبان باید بعد از شنیدن آنها به یکسری سوالات پاسخ بدهند. فایل صوتی اول مکالمه بین دو نفر درباره یک موضوع اجتماعی که به صورت روزمره اتفاق می‌افتد میباشد فایل صوتی دوم فایل دوم شامل یک مونولوگ یا مکالمه یک نفره است که در مورد یک موضوع اجتماعی که به صورت روزمره اتفاق افتاد صحبت می کند دو بخش اول ریسینگ به موقعیت هایی در زمینه‌های اجتماعی و روزمره می‌پردازند در قسمت اول مکالمه بین دو نفر می باشد مانند گفتگو در مورد مقدمات سفر و در قسمت دوم یک مونولوگ یا صحبت های یک نفر مانند صحبت های یک شخص در مورد سفر میباشد فایل صوتی سوم این فایل شامل یک مکالمه بین دو تا حداکثر چهار نفر می‌باشد که در مورد یک موضوع آموزشی می باشد به عنوان مثال صحبت های یک استاد با دانشجو فایل صوتی چهارم نیز شامل یک مونولوگ یک سخنرانی تک نفره در مورد یک موضوع دانشگاهی به عنوان مثال یک سخنرانی در دانشگاه می باشد دو بخش پایانی آزمون لیسنینگ زبان به موقعیت هایی در زمینه های علمی به سخنرانی می پردازند. البته شما باید بدانید قبل از شرکا در ازمون باید به صورت خودآموز زبان را تقویت کنید.

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

آزمون تافل CBT

آزمون تافل کامپیوتری Computer Based TOEFL یاCBT  در سال ۱۹۹۸ در بسیاری از جهان  به مردم معرفی شد این آزمون ETS تلاشی برای استفاده ازکامپیوتر در بخش آزمون های زبان انگلیسی بوده است در زمان های دورشاید دانش انسان ها از کامپیوتر در سطح امروزه نبوده است و افراد باید مطمئن می شدند که می توانند از سیستم کامپیوتری استفاده کنند برای این کار سازمان ETS یک عملکرد بسیار خوب و پسندیده برای یادگیری زبان انگلیسی و حتی آزمون ها انجام داده است هر کسی که در آزمون ها شرکت یا ثبت نام می کرد به صورت رایگان بسته ای آموزشی تافل را دریافت می کرد این بسته دارای نرم افزار های مرتبط بود و ۲ مجموعه نمونه آزمون تافل CBT را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهد نمره کل این این آزمون 300 است کاری که تافل CBT در سال ۱۹۹۸ انجام دادند آنقدر بیشتر از آن دوران بود که بسیاری از کارشناسان به تقدیر از آن پرداختند در نهایت همین پیشروی سبب این شد که یک سری آزمون های تافل که تا قبل از آن ارزش خود را نسبت به آزمون های دیگر مثل آیلتس از دست داده بودند دوباره ارزش خودشان را ره دست بیاورند و آزمون های موفقی به اسم تافل   iBT  یا اینترنتی که امروزه در اختیار داریم به وجود بیایند.

آخرین آزمون کامپیوتری در سال ۲۰۰۶ برگزار شد  بعد از آن دیگر نوبت به اینترنت و Internet-Based TOEFL رسید البته امروزه این آزمون ها دیگر به روز نیستند اما اطلاعات بسیار مهمی هستند که باید بیشتر زبان آموزان برای یادگیری زبان یا برای دوره آموزش زبان را باید آن را بدانند چون اطلاعات مهمی هستند برخی از زبان آموران میگویند که این اطلاعات برای دادن آزمون یا یادگیری نه چندان مهم نیست بلکه اصلا اطلاعات هم ندارند یا کنجکاو هم نمیشوند اما برای دادن آزمون ها حتی در زمینه های دیگر باید اطلاعات کافی داشته باشید هرچه بیشتر باشد برای شما بهتر است .

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

این آزمون یک روش برای ارزیابی چهار مهارت زبان انگلیسی مبتنی بر روش سنتی و کتبی است  روش PBT یا Paper-Based TOEFL درزمانهایی امکان استفاده دارد که آزمون تافل اینترنتی وجود ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این آزمون نیز مانند سایر انواع آزمون تافل دارای ۴ بخش و نمره این آزمون بین ۳۱۰ تا ۶۷۷ می‌باشد. در بیشتر دانشگاه‌های جهان حداقل نمره ۵۵۰ مورد نیاز است و بخش امتیاز دهی این آزمون به این نحوه است بخش  Listening شامل 50 پرسش 35 دقیقه ای و نمره هم بین 31 تا 68 است و بخش Structure که همان ساختاری میشود شامل 40 سوال 25 دقیقه ای و نمره بین 31 و 68 است و بخش Reading شامل 50 سوال 55 دقیقه ای است که نمره بین 31 تا 68 است و بخش Writing نیز به همین شکل است.

تفاوت آزمون تافل کاغذی و اینترنتی به این شکل است که  تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارد در بخش نمره دهی در این دو آزمون باید گفت که طیف امتیازات تافل کاغذی از ۳۶۰ الی ۶۷۷ می‌باشد ولی تافل اینترنتی از ۰ الی ۱۲۰ نمره می‌باشد و حتی مهارت هایی که تست می‌شوند در این دو آزمون  نیز حتی با یکدیگر فرق دارند هر دو این آزمون دارای چهار بخش اساسی است که شامل ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و حتی باعث تقویت اسپیکینگ میشود اما در آزمون تافل کاغذی بخشی به نام structure که شامل گرامر است آزمون تافل اینترنتی جایگزین آن بخش را اسپیکینگ قرار داده است در آزمون تافل اینترنتی، گرامر هیچوقت به صورت مستقیم تست نمی شود و به صورت غیر مستقیم در بخش‌های رایتینگ و اسپیکینگ قرار می‌گیرد حتی تفاوت میان این دو آزمون به اندازه‌ای زیاد است که آمادگی برای شرکت در آزمون تافل اینترنتی متفاوت از آمادگی برای آزمون تافل کاغذی می‌باشد.

حدود ۹۸ درصد از آزمون دهندگان تافل، نوع اینترنتی این آزمون را امتحان می‌دهند در این آزمون مهارت‌ها به همدیگر ربط دارند پس بعضی از زبان آموزان در کلاس های یادگیری سریع زبان شرکت میکنند تا در آزمون های تافل اینترنتی یا کاغذی شرکت کنند و نمره مورد نظر خود را کسب کنند.

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

آزمون آزمایشی آیلتس آزمونی است که  شبیه سازی شده وسعی دارند تماما آزمون آیلتس رسمی را با تمام جزئیات اجرا کنند به این آزمون ماک آیلتس هم می گوییم این آزمون در حقیقت یک کپی از آزمون رسمی آیلتس اهستش که تنها در کشورهایی که قانون کپی رایت در آنجا مطرح نیست قابل اجرا است این آزمون برای زبان آموزانی است که به طور خود آموز زبان یا ... به یادگیری میپردازند که برای آنها فرصت مناسبی است که سطح خود را بسنجند و با پرداخت هزینه ای کمتر از یک دهم آزمون اصلی دقیقا شرایط آزمون اصلی را تجربه کنید این آزمون ها معمولا به دو دسته هستند که معمولا در بازار هم موجود است اولی نمونه های واقعی آزمون و دومی نمومه های شبیه سازی شده که نمونه های واقعی آزمون همان هایی که هستند که توسط تهیه کنندگان و اجراکنندگان اصلی آزمون تکثیر شده اند و نمونه های شبیه سازی شده آزمون همان هایی که هستند که توسط ناشران دیگر تالیف و تکثیر شده اند این آزمون ها برای زبان آموزانی مناسب است که در مرحله نزدیک شدن به آزمون آیلتس هستند و میخواهند که مدرک آیلتس بگیرند برای مهاجرت و میخواهند که قبل از آزمون شرایطی مانند آزمون واقعی را تجربه کنند زبان آموزانی که دوره آموزش زبان انگلیسی را گزرانده اند و بیشتر از سه بار در آزمون های آزمایشی آیلتس شرکت کرده اند قطعا متوسط نمره شان را در آزمون اصلی می گیرند به عنوان نمونه اگر کسی در سه آزمون متوالی، نمرات 6.5، 6.5 و 7را کسب کرده باشد، قطعا در آزمون اصلی یکی از این دو نمره را خواهد گرفت، نه بیشترونه کمتر.

این آزمون آزمایشی برای کسانی مناسب هست که می خواهند بدانند ضعفشان کجاست و در کدام بخش ازمساله مشکل دارند با دریافت آنالیز و راهکارهایی برای بهبود بخشیدن به آن ها، زبان آموزان می توانند عملکرد خود را در آزمون های بعدی بهتر کنند پس این آزمون ها برای پیدا کردن مشکل خودتان در زبان انگلیسی خیلی به شما کمک میکند و بهتر است قبل آزمون هر چند بار که خودتان مایل بودید شرکت کنید.

 

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

معمولا یادگیری زبان انگلیسی  برای تمام افراد در تمامی سنین و در تمام مقاطع معمولاً چالش برانگیزاست چه زیادن کسانی که  زمان خود را صرف یادگیری زبان کرده اند کلاس زبان و دوره های آنلاین شرکت کرده‌اند و در بسیاری از این دوره ها شرکت کرده است و هنوزبه نتیجه  ای که خودشان از خودشان انتظار دارند نرسیدند اما واقعا اینجا سوال پیش می آید که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

دریادگیری زبان انگلیسی معمولا چهار مهارت است مهارت لیسنینگ اسپیکینگ رایتینگ و تمامی این مهارت در گرو شناخت ساختار زبان انگلیسی است. معمولاً بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی بالفرض مثال:   میتوان کلاس ها و دوره های آنلاین زبان انگلیسی را شرکت کرد میتوان در کنار این دوره ها پادکست همچنین ویدیو ها و برنامه های تلویزیونی که به زبان انگلیسی پخش م همچنین در کنار این ها می توان تمارین  دیکته و مکالمه هم بنویسید مثلاً یک آهنگ را گوش دهید و آن را به صورت نوشتاری بر روی کاغذ اجرا کنید وقتی مکالمه اخباری به صورت انگلیسی گوش می دهید را به طور تصویری بر روی پیاده کنید.می‌شوند گوش داد.

قاعدتا کارهای دیگری که میتوان برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد این است که خوب گوش دهیم مثلا وقتی که فردی انگلیسی صحبت می کند به طور کامل تمرکز خود را روی صحبت های فرد بگذاریم و صحبت های آقا در ذهن خود مرور کنید گوش دادن با دقت بالا در زبان انگلیسی نیز خیلی مهم است مرحله بعدی ارتباط چشمی برقرار کنید مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی ارتباط چشمی مخصوصا برای کسانی که  خیلی مهم است زیرا ما بصیرت یادگیری زبان انگلیسی نیز گسترش می دهیم در نتیجه ما میتوانیم با این مهارت ها به نتیجه مطلوب برسیم. در نتیجه همه چیز به عزم و اراده و هدف فرد بستگی دارد.

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

در گام اول باید با لغات و گرامر زبان انگلیسی آشنایی داشته باشیم تا به صورت کاربردی و مفید بتوانیم یادگیری زبان انگلیسی در خانه آغاز کنیم سپس با شرکت کردن در کلاس های آنلاین می توان به صورت گروهی و خصوصی امکان یادگیری را فراهم کرد و عضویت در آن ها میتوانید در کمترین زمان شما را به سطح مطلوب انگلیسی حرف زدن رساند. همچنین می تواند در طول روز معنی لغات که وجود دارد و با کتابهای که در این زمینه نوشته شده است مثل کتاب های ۵۰۴ و کتاب های جیبی موسسات مختلف خود را بالا برد   و داستان های کوتاه استاد عالی به صورت آنلاین وجود دارد یادگیری زبان را دو چندان خواهد کرد.

فیلم های سینمایی و انیمیشن های زیادی  معرفی شده در سایت های نتفلیکس را دانلود کنید و در مواقع بیکاری آنها را تماشا کنید. روش دقیق تماشای فیلم و انیمیشن برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی باید دارای برنامه ریزی مناسب باشد.هر چند فقط تماشای آنها به شکل معمول هم بسیار مفید است. هم چنین از کتاب های کودکان و جوانان شروع کنید، که با زبان ساده تر نوشته شده اند و برای کمک به کودکان در یادگیری زبان طراحی شده اند. اگر کتاب هایی را بخوانید که قبلاً نسخه انگلیسی یا فارسی آن را خوانده اید و آن کتاب را به خوبی می شناسید، به شما کمک می کند تا سریعتر به این زبان عادت کنید. برای یادگیری دقیق و اصولی تر میتوانید هزینه کنید و به کلاس های آنلاین تافل و آیلتس بروید رفتن به کلاس و یادگیری مکالمه با یک استاد خیلی تاثیر گذار تر خواهد بود همچنین دوره پازلینگ که یک روش ابداعی توسط دکتر منوچهرزاده است را می توانید تهیه کنید و در 20 روز زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

روش های متعدد دیگرمیتوان به گوش کردن پادکست ها و مستندها هم چنین خرید دیکشنری های چند زبانه و وب سایت های مربوط به شبکه های خارجی زبان و الی غیر.. وقت گذاشتن برای مکالمه و یادگیری آن مستلزم تلاش و کوشش به سزایی دارد تا بتوانید به مرحله ایی از صحبت کردن برسید که طرف مقابل را بتوانید راضی کنید.

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

مراحل یادگیری زبان انگلیسی در خانه کم و بیش نیازمند وقت گذاشتن بیشتر است.هر فردی که بخواهد از صفر شروع کند باید متوسط روزانه 3 ساعت وقت بذارد و 12 ماه طول میکد تا بگوییم به سطح مطلوبی از یادگیری رسیده است. مراحل مختلفی وجود دارد که فرد بخواهد شروع کند.مثلا یکی از این راه ها شرکت کردن آنلاین زبان انگلیسی موسسات در خانه است یکی از مزیت های این روش این است که فرد همزمان می تواند که یاد بگیرد سوالات خود را نیز به صورت انلاین از استاد بپرسد. البته نکته مهمی در اینجا باید ذکر کرد که هدف فرد از یادگیری زبان انگلیسی تا چه سطحی است .مثلا: رسیدن به بهترین نمره تافل یا ایلتس یا درک کردن یک فیلم به زبان اصلی یا مهاجرت به یک کشور خارجی همه اینها از لحاظ درجه بندی و وقت گذاشتن برای یادگیری زبان انگلیسی متفاوت خواهد بود.

مرحله دوم این است که فرد هر آنچه را که میخواند مرور مداوم داشته باشد.وقتی برای اولین بار مطلب جدیدی میخوانیم باید 24 ساعت بعد دوباره آن را مرور کنیم که 80% از مطالب در ذهن جای بگیرد و هفته ایی به مدت 5 دقیقه آن مطلب را دوباره مرور کنید.و این کار را به مراتب انجام دهید و قطعا نتیجه خواهید گرفت. مرحله بعدی این است که آنچه را خوانده اید تفسیر و خلاصه نویسی کنید این روش یکی از بهترین متدهای به کار شده در یادگیری زبان انگلیسی در خانه است مثلا شما مطلبی رو خوانده اید بعد آنچه را از آن در ذهن دارید روی کاغذی به زبان انگلیسی بنویسید بعدا در مطلعه مجدد تاثیر به سزای آن را خواهید دید . روش بعدی این است که چشم و گوش هایتان را به انگلیسی عادت دهید مثلا روزی 4 الی 5 مکالمه تگلیسی کوتاه گوش دهید و یا یک الی چند صفحه رمان بخوانید همه این راهکار ها شما در مدت زمانی استاندارد به فردی توانا در زمینه انگلیسی تبدیل خواهد کرد.

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

تحصیل در برزیل جزو مهمترین مقاصد افراد برای مهاجرت به برزیل جهت تحصیل است. بررسی و نقد شرایط و هزینه تحصیل و اخذ اقامت بورسیه از دانشگاه های معتبر کشور برزیل مورد توجه دانشجویانی است که قصد مهاجرت تحصیلی دارند. یکی از شرایط مهاجرت تحصیلی شرکت در دوره آنلاین آیلتس می باشد که نیازمند یادگیری زبان انگلیسی است. دانشگاه سائو پائولو کشور برزیل یکی از دانشگاه‌های دولتی بی نظیر محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۵ توانست رتبه اول در بین دانشگاه‌های آمریکای لاتین را به خود اختصاص بدهد. در این دانشگاه بیش از ۹۰ هزار دانشجو تحصیل می کنند در حدود ۳۶ رشته تحصیلی در برزیل وجود دارد که مهمترین آنها کشاورزی، جنگلداری، داروسازی و فلسفه است. این دانشگاه به تازگی دانشکده هنر و معماری خود را پیشرفته تر از قبل کرده است. تحصیل رایگان در کشور برزیل برای دانشجویان بین المللی نیز فراهم شده و تنها شامل افراد بومی این کشور نمی شود در صورتی که شما به عنوان دانش آموز قصد دارید برای تحصیل وارد کشور برزیل شوید و به دنبال تحصیل رایگان میباشید در ابتدا باید در دوره آموزش زبان شرکت کنید. تحصیل در برزیل در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویان است که قصد تحصیل رایگان و دریافت بورسیه تحصیلی را در کشورهای آمریکایی دارند. در برزیل برای مقاطع دانشگاهی دانشگاه های زیادی وجود دارد. دانشگاه های فدرال که دولت مرکزی از آنها حمایت می‌کند و رایگان هستند و دانشگاه ایالتی دولت ایالتی بودجه آنها را تامین می‌کند و برای ساکنین رایگان میباشد دانشگاه های خصوصی که تحت پوشش بخش خصوصی می باشند و تحصیل در این دانشگاه ها رایگان نیست با توجه به شهریه دانشگاه و مقطع تحصیلی متقاضیان باید چه شهری را جهت تحصیل انتخاب شود. شما باید برا ارتقا نمره ایلتس خود در دوره فشرده ایلتس شرکت کنید. کشور برزیل در سطح جهانی دانشگاهی جایگاه های بالایی برخوردار است ولی در نقاط عطف فوق لیسانس و دکترا با کمبود دانشجو مواجه شده است. علت اینکه در کشور برزیل اغلب افراد بعد از به سرانجام رساندن مقطع لیسانس سراغ تحصیلات عالی و دانشگاهی در مقاطع بالاتر نمی‌رود و ادامه تحصیل کناره‌گیری می‌کند و جذب بازار کسب و کار میشوند و به کار کردن و کسب درآمد بیشتر علاقه مند هستند.

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

برای مهاجرت کاری و یا تحصیلی و یا حتی برای زندگی و تفریح به خارج از کشور speaking  با زبان انگلیسی برای ارتباط با مردم آن مکان لازم است و شما اگر هدفی بزرگ در خارج از کشور و یا حتی در سطح بین المللی دارید لازم است به فکر تقویت speaking باشید . در تمام زبان های زنده ی دنیا صحبت کردن یا همان speaking برای ایجاد ارتباط دو برابر موثر تر از خواندن و نوشتن است . برای یاد گیری سریع زبان تمرین کردن یکی از روش های بسیار خوب است و شما می توانید در تنهایی و یا حتی با دوستان و خانواده خود انگلیسی صحبت کنید که خود نوعی تمرین برای تقویت speaking  است . شما می توانید به اخبار هایی با زبان انگلیسی گوش دهید و یا فیلم و سریال های خارجی با زبان انگلیسی را مشاهده کنید . همچنین باید دایره لغات شما سیل وسیعی از واژگان را در بر بگیرد و برای یاد گیری لغات بیشتر می توانید به اپلیکیشن های یاد گیری زبان مراجعه کنید . هرچه تمرین Listning  شما بیشتر باشد بهتر می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید . و یا حتی می توانید در دوره های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید . یاد گیری زبان از طریق بازی نیز می تواند روند تقویت speaking شما را به خوبی بهبود ببخشد البته که این بازی ها باید به زبان انگلیسی باشند . تقلید کردن در صحبت کردن از افراد مشهوری که شما آن ها را دوست دارید نیز باعث تقویت speaking  زبان انگلیسی در شما می شود . مسابقات ورزشی را نیز با گزارش انگلیسی تماشا کنید که هم باعث تقویت speakig می شود و هم باعث تقویت Listning می شود . آهنگ های زبان انگلیسی را گوش کنید و سعی کنید آن ها را به خاطر بسپارید . در هنگام کوش کردن به کسی که به زبان انگلسی صحبت می کند به لهجه ی آن توجه کنید .

  • mary sh
  • ۰
  • ۰

روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی نیز مختلف است شما می‌توانید با استفاده از اخبار انگلیسی مهارت های مهمی را در خودتان تقویت کنید همچنین یکی از راه های خیلی مفید برای یادگیری زبان استفاده از نرم افزار با برنامه اموزش زبان با اخبار بود که در این جا تصمیم داریم اپلیکیشن های مهم و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی با اخبار را برای شما شرح دهیم.

یکی از اپلیکیشن هایی که در این زمینه می‌تواند کمک بسیاری بکند در اپلیکیشن اپل نیوز است.

این نرم افزار تمرکزش را بر روی تصاویر و بارگذاری سریع ویدیو ها گذاشته و از نظر ساختاری شباهت زیادی به نرم افزار نیویورک تایمز دارد همچنین شما می توانید به عنوان یک اپلیکیشن اموزش زبان با اخبار از این دروازه استفاده کنید و دنبال موضوع های خود برای یادگیری نیز بپردازید اپلیکیشن دیگر اپلیکیشن گودنیوز است گودنیوز چند سالی است که جایگزین نرم افزار دیگر شده است و توانسته رضایت مخاطبین را به دست بیاورد این نرم افزار دارای محتوای خبری کامل معتبر از سایتهای خبری در سطح جهان است و هم این کار منجر به جذابیت دوچندانی نرم افزار بین مردم دنیا شده است مایکروسافت نیز یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که مال محصول شرکت مایکروسافت از آن می‌توانید از بهترین اجرا اخبار  را برای شما رقم بزند.

اپلیکیشن های زیاد دیگری مثل اپلیکیشن نیویورک تایمز تایمز نیز وجود دارد همه این نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی هستند زیرا اخبار سطح جهان را نیز هر کدام بسته به ساختار و تنوع خود پوشش می دهند سیاستی که در این نرم افزار به کار رفته است این است که مخاطب را به طور کامل جذب کند یعنی وقتی که شما مشغول به کار هستید میتوانید با نگاه کردن به این نرم افزارها اخبار سطح جهان آگاه شوید همچنین یکی از در دسترس ترین ممکن ابزارهای ممکن این اپلیکیشن ها هستند زیرا بدون اتلاف وقت میتوان از خبرهای سرتاسر در دنیا آگاه شد در نتیجه می توان استفاده بهینه از این اپلیکیشن ها کرد.

  • mary sh